Vieți feminine furate

Viata furata
In scurta ei pauza de 2 ore, Geta ne povesteste viata ei. In ultima luna cand a lucrat in tara lua salariu 600 de lei iar intretinerea era 400. Atunci a luat cea mai grea hotarare din viata ei: sa-si paraseasca fiica si sotul, pentru bani. „Acum ca s-a nascut nepotul meu, va spun sincer asta ma darama”, spune Geta. „De el imi este cel mai dor, mi-e dor sa vad cum il invata mama lui sa vorbeasca, mi-as fi dorit in loc sa schimb scutece la batrana pe care am ingrijit-o sa schimb scutece la nepotul meu. Sunt fragmente din viata care iti sunt furate. Pentru ca inapoi timpul nu-l mai putem da. Eu n-am sa mai pot fi niciodata alaturi de fiica mea cand a nascut primul meu nepot.”

Nu se indoieste nicio clipa ca sacrificiul merita. Dar recunoaste ca viata de badanta e un calvar. La inceput, Geta plangea zi de zi. Simtea ca este sclava – proprietatea familiei care o platea. O viata de robot, inchisa in casa, singura, cu o batrana cazuta la pat, care o dispretuia. Un an si zece luni a inghitit. A obtinut o recomandare buna si agentia a plasat-o mai bine. Plimbarile scurte si intrunirile batranilor la biserica sunt oaza ei de libertate,

Ce ai in sufletul tau nu stie nimeni niciodata, pentru ca si atunci cand esti poate cu un zambet mare pe buze, sufletul tau poate sa fie cu un gri spre negru. Asta nu le poate sti nimeni. Doar tu si Dumnezeu stii prin ce treci”, incheie Geta.

Mai mult pe

Lasă un răspuns

