Agresarea juridică a afectivităţii

În cadrul agresării neconvenţionale a poporului român una din direcţiile actuale de acţiune este legiuirea. Acestă cale de acţionare confirmă teza marxistă a caracterului istoric şi de clasă a statului şi dreptului: legea este expresia voinţei celui ce deţine puterea pe baza averii.

Această formă de acţiune antinaţională este utilizată acum deoarece acţiunea frontală împotriva poporului român încă este riscantă.

Pentru a putea impune oficial asuprirea străinilor notamente a oligarhiei pseudoeuropene şi americane asupra românilor, lingăii occidentului au avansat recent un nou proiect de lege, antipatriotic, antiromânesc, prooccidental şi imperialist.

Acest proiect de lege cu unele antecedente vizează zona afectivă a sufletului românesc anume frica şi ura.

Întruziunea mizerabilă a guvernanţilor aserviţi duşmanilor poporului român merge până acolo încât vor să reglementeze sufletul omenesc în specia activităţii afective. Nu ai voie să îţi fie frică de ceva. Nu ai voie să urăşti ceva. De acum înainte românilor le este interzisă frica de jefuitori. Străinii pot cumpăra terenurile agricole ale românilor şi pot vinde cernoziomul fraudulos. Să nu vă fie frică de aşa ceva! Este interzis prin lege! Străinii pot submina fondul geologic la patriei dar românii nu au voie să se teamă de această crimă. Străinii pot submina fondul vegetal al României dar românii nu au voie să se teamă de aceşti criminali. Românii pot fi băgaţi în alianţe militare agresive fără consimţământul lor dar le este interzis să se teamă de această faptă străină de spiritul poporului român. Străinii pot trasforma armata română în bandă de mercenari plătiţi de români dar  subordonaţi americanilor dar românilor le este intezisă frica de străini. Străinii pot îndatora poporul român pe un secol pe baza subminării economiei naţionale dar nu au voie să-i urăscă pe aceşti străini criminali. Străinii comandă sustragerea rezervei de aur din Banca Naţională şi o ascund la ei în Occident dar românilor le este interzisă şi frica de aceşti făptuitori şi ura faţă de aceşti criminali. Străinii subminează puterea statului român dar românii nu au voie prin lege să le fie frică de aşa faptă şi tot prin lege nu au voie să-i urască pe autorii acestui rău. Străinii comandă punerea statuii unui zoofil dezbrăcat cu căţeaua în braţe în faţa Muzeului Naţional Român dar românii nu au voie să se revolte împotriva acestor impostori străini.

Termenul de fobie exprimă o fază patologică a trăirii. Legiuitorul în necalificarea sa are presupoziţia că poporul român este bolnav psihic anume este fobic. Asupra culturii şi educaţiei legiuitorilor marionete discuţia nu are temei. Chiar şi în acest caz interzicerea unei boli pare absurdă.

Interesant este că nu este reglementat orice tip de proces psihic fie el şi patologic. Bunăoară este permisă iubirea faţă de animale, notamente zoofilia mai mult decât iubirea faţă de oameni. Lingăul prooccidental admite şi iubirea faţă de oameni dar preponderent în forme nenaturale, nefireşti cum ar fi lesbianismul, pederastia, narcisismul, etc.

Legiuitorul care reglementează juridic procesele afective are câteva probleme. Este necalificat în cunoaşterea activităţii sufleteşti odată. A doua oară este neruşinat pentru că se bagă acolo unde nici sălbaticii nu se bagă: în suflet. Datorită laşităţii omniprezente la legiuitorul sufletesc nici nu se poate circumscrie obiectul reglementării. Dacă îl întreb unde este fobia pe care o interzice îmi va răspunde că este în comportament. Dacă îl întreb ce probe are că un anumit comportament este expresia fobiei rămâne cu gura căscată şi cu mintea răvăşită căci nu poate stabili nici o corelaţie certă între un anumit act comportamental şi o anumită stare sau proces afectiv.

Pe lângă necalificarea psihologică legiuitorii marionete nu cunosc nici limba maternă a poporului pentru care fac legi. Le lipsesc termenii precişi ai desemnării faptelor pe care le reglementează.

Popândăul legiuitor ştie un singur lucru: slujirea stăpânului.

Explicaţie elementară a imposibilităţii reglementării activităţii afective a sufletului omenesc.

Afectivitatea în ansamblul ei este o proprietate naturală a psihicului. Această proprietate există dinaintea oricăror legi juridicee şi a oricărei forme de stat. Nu proprietatea afectivităţii s-a clădit pe baza statului şi a legilor ci mai degrabă clădirea legilor şi a statului a presupus proprietatea afectivităţii la om. Funcţia principală a afectivităţii este evaluarea naturală a concordanţei realităţii cu necesităţile organismului. Proprietatea sufletească a afectivităţii se manifestă subiectiv ca activitate în forme diverse. Activitatea afectivă are ca suport o serie de mecanisme neurologice ce coboară de la cortex la subcortex, apoi la sistemul neurovegetativ, implică glandele endocrine, circulaţia sângelui, etc. Declanşarea activităţii afective urmează o ordine bio-psihică ordine care ascultă de legi naturale şi în nici un caz de legile arbitrare făcute de oameni. Este imposibil să planifici frica sau ura naturală. Când frica sau ura se declanşează atunci ele îşi urmează legea naturală de desfăşurare.

Tembelul burghez poate să o reglementeze pe măsa ca să nu îl mai iubească incestuos dar pe un om normal, natural nu îl poate obliga să aibă sau să nu aibă impulsuri naturale de frică sau de ură. Legi de reglementare afectivă să dea legiuitorul tembel pentru criminalul Buşulică să îi iubească pe sârbi ca pe sine însuşi aşa cum reglementează evreul Iisus.

Reglementarea juridică, (garantată de stat), a proceselor afective este expresia tembelismului postpucist prooccidental dus la extrema antiromânismului.

Într-o aplicaţie tembelistă normele juridice ale afectivităţii ar apărea cam aşa:

Articolul1. Români! Drepţi! Urâţi Rusia!

Articolul 2. Români! Drepţi! Iubiţi America!

Articolul 3. Români! La dreapta: fobie marş!

Articolul 4. Români!La stânga: ură marş!

Articolul 5. Este interzisă  frica de agresiunile antiromâneşti.

Articolul 6. Este interzisă ura împotriva crimelor antinaţionale.

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: