Soluţii biologice

Spaniolii cu Iisus   într-o mână şi cu sabia în cealaltă au exterminat popoarele precolumbiene pe teritoriul victimelor.Cine vrea să le urmeze exemplul creştin?

Englezii în  India au exterminat indieni-o lucrare asemănătoare. Să facem ca ei?

Americanii oferă soluţia finală: cu 4500 de morţi şi 30.000 de răniţi au exterminat 100.000 de irakieni pe teritoriul victimelor. Cine este dispus să urmeze modelul?

În România o fată româncă i-a reproşat unei ţigănci că face mulţi copii iar ţiganca i-a răspuns că ele  fac mulţi copii pentru că nu se regulează în gură ca româncele.

Deci care este soluţia? Soluţia cristoşească este Întrecerea în reproducere. Fiecare româncă să nu mai asculte propaganda criminală a americanilor ci să facă mulţi copii. Vedem noi cum îi creştem. În final rezultatul va fi dominarea românilor în România. Este o chestiune de unire , organizare şi sprijin reciproc.

Dacă pentru aceasta ne vor ataca jidanii-ceea ce este puţin probabil- atunci vom avea cel puţin resurse umane.

9 comentarii

  1. Bogdan said,

    2011/12/17 la 9:27 PM

    „Fiecare româncă să nu mai asculte propaganda criminală a americanilor ci să facă mulţi copii. Vedem noi cum îi creştem. ”
    Mda…m-am lamurit.Vedeti voi.In mizerie si incultura.Eu am deja unul SI NU-L MAI FAC PE AL DOILEA!De abia am cu ce sa-l cresc pe asta pe care-l am!Si nu vreau nici sa trag la jug 12 ore pe zi ca sa-mi cresc copiii!
    „În final rezultatul va fi dominarea românilor în România. Este o chestiune de unire , organizare şi sprijin reciproc.”
    Cati vor vedea in timpul vietii lor acel final?
    „Dacă pentru aceasta ne vor ataca jidanii-ceea ce este puţin probabil- atunci vom avea cel puţin resurse umane.”
    Tu chiar crezi ca in actuala faza a dezvoltarii tehnicii militare mai conteaza asa mult resursele umane?Irak,Afganistan si Serbia iti spun ceva?

  2. Zob said,

    2011/12/18 la 11:21 AM

    Eu am dreptate în principiu.

    Pot fi contrazis doar anumite cazuri particulare cum ar fi cazul în care nu am fi uniţi organizaţi şi coordonaţi în acţiune.

    În absenţa oamenilor nimic nu mai are rost. Presupunem situaţia inversă. Să nu mai facem copii pentru că jidanii ne suprimă mijloacele de subzistenţă. Consecinţele imediate ar fi scăderea poporului român şi apoi extincţia lui. Ce valoare mai are orice religie, orice cultură orice activitate?

    Dacă vreţi dispariţie sinucideţi-vă de pe acum ca să împliniţi voia oligarhiei capitaliste americane.

  3. Sarmis said,

    2011/12/18 la 7:11 PM

    Salut! Ai mailul meu aici. As vrea sa comunicam. Ai puncte de vedere foarte interesante.

  4. Bogdan said,

    2011/12/18 la 8:37 PM

    ” Pot fi contrazis doar anumite cazuri particulare cum ar fi cazul în care nu am fi uniţi organizaţi şi coordonaţi în acţiune.”
    Poate tu stii ceva ce nu stiu eu.Eu vorbesc conform datelor pe care le am din mass media ,aia a lui Voiculescu ,Vantu,etc.Alte date nu am.Viata e din ce in ce mai grea.Necesitatile sunt din ce in ce mai multe si mai greu de satisfacut.Stilul de viata impus de occident e din ce in ce mai dur(munca in prostie,compensata de consum in prostie).Sunt multe de spus.
    Imi pare rau daca a sunat caustic comentariul meu.E greu sa vorbesti pe net.E greu si fata in fata,poate chiar mai greu ca pe net.

  5. Bogdan said,

    2011/12/19 la 8:54 PM

    „Dacă vreţi dispariţie sinucideţi-vă de pe acum ca să împliniţi voia oligarhiei capitaliste americane.”
    De unde tragi concluzia ca acea oligarhie vrea ca noi sa disparem?Ceea ce vrea de fapt,e sa aiba o piata de desfacere sigura si stabila si un popor suficient de spalat pe creier care sa le asigure acea piata de desfacere si sa preia si raspandeasca ideea stilului de viata american:”consuma,consuma,consuma!”

    • Esau said,

      2012/01/21 la 7:39 PM

      Eu nu stiu de unde scot unii chestia cu oligarhia capitalista americana cand de fapt pe noi ne conduce oligarhia filobolsevica instaurata de Gorbaciov si Ion Iliescu in 1989 si de care nu vom scapa inca 30 de ani de acum incolo(ciclul istoric fiind de 50 ani : 20 ani trecuti de la 1989 si 30 ani ramasi de indurat conducerea bolsevica a tarii noastre).

  6. Zob said,

    2011/12/20 la 3:00 PM

    Raţionamentul tău este circular: oligarhia are nevoie de proşti ca să le consume marfa iar proştii au nevoie de marfa oligarhiei. De aici rezultă că oligarhia are nevoie de proşti şi proştii de oligarhie. Prin urmare este logic şi normal ca o oligarhie să întreţină nişte proşti deoarece proştii trăiesc pe seama oligarhiei şi reciproc.

    Atunci unde este problema?

    Ar fi o crimă să strici o ordine care satisface pe toată lumea.

    Cel ce ar vrea să strice această rânduială ar cădea pe poziţia de criminal şi pentru proşti şi pentru oligarhie. Parcă seamănă cu viaţa pe care o trăim. Puteţi vedea aici culmea manipulării: Victima te-ar pedepsi pentru că vrei să o salvezi iar oligarhii pentru că vrei să le împiedici crima.

    Ce zici de o asemenea gândire?

  7. Bogdan said,

    2011/12/20 la 8:33 PM

    Da,e logic ce zici tu.Cel ce vrea sa strice aceasta ordine e la mijloc,atacat din ambele parti.E ceva ce a fost indelung pregatit de catre oligarhie,in asa fel incat prostii sa fie adusi la disperare si bucurosi sa sustina oligarhia pt.o buca’ de paine(ce te faci fara acea paine?).Intreaba-i pe cei ce se calca in picioare pt.diverse POMENI(promotii in supermarketuri,pomeni cu ocazia diferitelor sarbatori,nu numai religioase,ci si nationale).Sclavia fata de burta,si fata de lacomie.Si n-ar fi vorba doar de burta mea,dar si(mai ales) de cea a copilului(copiilor)mei.Suntem sclavi prin copiii nostri.Si tu spui sa facem cat mai multi?
    Intrebare:Ai citit „Calcaiul de fier”,de Jack London?Ti-o recomand.Ilustreaza exact ce spun eu mai sus.
    http://ro.wikipedia.org/wiki/C%C4%83lc%C3%A2iul_de_fier
    Cum strici aceasta ordine care satisface pe toata lumea?Inca nu sunt de acord cu solutia de a-i combate pe tigani cu armele lor(procreerea).Poate sunt(sau n-am nimic impotriva acestei arme)cu conditia sa nu fie impusa prin masuri obligatorii,ca pe vremea lui Ceausescu,si sa fie dublata si de alte masuri,pe care nu le enumar aici,e prea mult de vorbit,si increderea -de ambele parti-prea putina.

  8. Esau said,

    2012/01/21 la 7:40 PM

    Aici ar trebui mentionati si rusii bolsevici care aproape au exterminat pe romanii moldoveni ca si alte popoare conlocuitoare.


Lasă un răspuns

