Detasare

Capitaliştii mă bagă într-o casă

Ce nu este o  casă a mea

Oprescu-mă căci moarte este

Şi de fug şi de voi sta.

 

Nu sunt părtaş acestui maraton

Căci nu-i al meu şi îl regret

Nu cetăţeni nu sunt actor

În mizerabilul concert.

 

Cu riscul asumat al marginalizării

-Contaţi pe neutralitatea mea-

Prefer drumul  izolării

Urmând fidel convingerea mea.

 

Să punem punct acestui circ

Opriţi-vă din nebuneasca alergare

Ieşiţi din imperialul smârc

Al blocurilor militare.

 

Nu credeţi în căruciorul de la mol

Ce  vă îngroapă  în nămol

Nu credeţi în maţul plin

Şi-n reclama de automobil.

 

Sunt animalice alergări ce produc

Generaţii ratate şi oligofrene

Hrănite sintetic, cu trupuri ce put

A droguri, homălăi şi lesbiene.

Lasă un răspuns

