Limbologii, cocingarii şi bulingarii

Limbologii români sunt vinovaţi de apariţia postpucistă a limbii duble. Ei nu au avut nici o grijă că limba română dacă va mai fi ţinută în anchiloză noile generaţii o vor silui. Limbologii români intitulaţi pretenţios şi fals lingvişti au învăţat a vorbi şi  a scrie într-un limbaj românesc istoriceşte determinat uitând că limba nu este decât mijloc şi nu o entitate fixă. Astfel în virtutea unui conservatorism care a devenit tembel odată cu trecerea vremii ei şi-au neglijat sarcina majoră a îmbunătăţirii limbii prin perfecţionarea sintaxei şi vocabularului în conformitate cu noile conţinuturi şi realităţi. Sintaxa şi lexicul limbii române permit progresul dar limbologii români nu au această grijă deoarece la ei cultura a devenit un mijloc de supravieţuire hoitească.

Ignoranţa limbologilor români descinde temporal din vremea socialismului. Încă din socialism aveau un fel de jenă intelectuală sclifosită în abordarea devenirii limbii române după legi interne proprii. Aş da nişte exemple de direcţii în care s-a simţit nevoia perfecţionării limbii noastre materne dar mi-e deja lehamite de lecţii superflue.

Limbologii români se comportă ca indivizi încadrându-se perfect în turma manipulată de ideologii antiromânismului. Promoţiile şcolare  optzeciste neavând la îndemână terminologia adecvată exprimării noilor forme de existenţă au făcut ceea ce le venea mai repede la îndemână: au preluat fără discernământ cuvinte străine pe care le-au băgat şi le-au scos din limba română cum au vrut organele lor.

În ignoranţa lor vinovată limbologii români au făcut astfel necesară şi inevitabilă apariţia avortonilor culturali postpucişti care au descalificat limba română uzitată.Întru ăst fel am ajuns să citim cărţi (bucuri)  de inform-atică, cărţi de automat-ică, de soci-ologie, de psih-ologie de filos-ofie şi chiar de bel-etristică care au fost dăun-lădate, copi-păstuite, fidbec-uite şi aftăr apgreid-uite în grade grăduite ,, super,,.

Acum aşa de frumos se biutifulează limba română, că când vrea prostituata universitară să fie sfătuită dzâce că face cocing. După cocing gagica vrea să facă treining, nu să se antreneze. Pentru a fi integrată în echipă ea face timbilding adică ea bildinguieşte timul. Cocingu ca cocingu, treiningu ca izmenele dar bulingul când vine îi bai!… ,, Hă! Ce chestie-zice perversa râzând gheios – da ce crezi că cineva ţine cont de papagalii ăştia de profesori comunişti?´´ Cunoaşte ea mai bine sistemele sociale neformale  care dublează instituţiile româneşti. Să ştiţi că are dreptate. A fost greu pentru prostituate doar până au pătruns primii impostori culturali postpucişti în învăţământul superior că după aceea sub protectoratul distructiv al Occidentului universităţile româneşti au fost năpădite de zombii culturale: cocingaţii, treiningaţii, bulingaţii. Ei sunt modele umane după care Occidentul vrea să ,, educe,, noile generaţii.

În fapt avem de a face cu efectul social al amestecului de culturi: ruperea continuităţii psiho-istorice, destructurarea autenticităţii spirituale a românilor. A apărut o dublă limbă care în fapt îndeplineşte două roluri: unul cognitiv personal şi unul acţional social. Într-o parte zombia culturală postpucistă trebuie să-şi hrănească hoitul pe spinarea poporului român, pe de altă parte zombia intelectualistă trebuie să-şi menţină poziţia parazitară garantată de puterea occidentală. Fiecăruia trebuie să îi tragă limba adecvată.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: