Detaşare necapitalistă

  1. Capitaliştii mă bagă într-o casă

  2. Ce nu este o casă a mea

  3. Oprescu-mă căci moarte este

  4. Şi de fug şi de voi sta.


  5. Nu sunt părtaş acestui maraton

  6. Căci nu-i al meu şi îl regret

  7. Nu cetăţeni nu sunt actor

  8. În mizerabilul concert.


  9. Cu riscul asumat al marginalizării

  10. -Contaţi pe neutralitatea mea-

  11. Prefer drumul izolării

  12. Urmând fidel convingerea mea.


  13. Să punem punct acestui circ

  14. Opriţi-vă din nebuneasca alergare

  15. Ieşiţi din imperialul smârc

  16. Al blocurilor militare.


  17. Nu credeţi în căruciorul de la mol

  18. Ce vă îngroapă în nămol

  19. Nu credeţi în maţul plin

  20. Şi-n reclama de automobil.


  21. Sunt animalice alergări ce produc

  22. Generaţii ratate şi oligofrene

  23. Hrănite sintetic, cu trupuri ce put

  24. A droguri, homălăi şi lesbiene.

Lasă un răspuns

